When Will Nike -Just Do It- On The Sweatshop Issue-

(letto 204 volte)
Benvenuto, ospite,
puoi consultare il forum ma non puoi scrivere.
Per intervenire nel forum effettua il login oppure registrati.
Rispondi   Aggiungi sondaggio
Vai ai messaggi non letti
Inviato il 20 Luglio 2017, 09:37:13

Bimbotech

Leef Van Indy: Charles Harris
Leef Van Indy: Charles HarrisShane Ray. Markus Golden. Michael Sam.Over de afgelopen jaren hebben weinig colleges zo veel elite passagiers als Missouri gehad.  Het is duidelijk dat hun coaches gedijen om talentvolle defensieve eindjes te ontdekken en te ontwikkelen tot speelmakers. Hun nieuwste sterrenleer Charles Harris heeft de traditie van uitmuntendheid voortgezet en is nu klaar om op het volgende niveau te schijnen. Toen hij voor Indy en de voorstanders begon te praten, reed Charles voor de grote Mizzou-passers voor hem om advies. 'Ze hebben me net verteld om het een dag tegelijk te nemen en geduldig te zijn', zei hij. 'Er zijn veel dingen meteen aan de gang en je kan dat niet irriteren. Je hoeft alleen maar nederig te blijven en te begrijpen dat elke speler er doorheen gaat. 'Charles verliet zijn eigen merk als een tijger, die in zijn laatste twee seizoenen meer dan 30 tackles heeft gehad voor verlies en 16 zakken. Bij 6'3 ', 255 pond heeft hij de ideale maat- en nike air vapormax flyknit gewichtsverhouding die nodig is om een ​​bedreiging te vormen tegen de run en de pass. De 21-jarige kan je verslaan met snelheid, kracht en smarten. Hij kent zijn handtekening op zijn tijd in een andere sport. 'Mijn favoriete pass-rush-stijl is de spin-beweging,' zei Charles. 'En ik heb zeker het voetwerk en de snelheid van het uit basketbal.' Dat behendigheid kan nuttig zijn voor alle 32 pro teams, ongeacht welke schema of stijl ze spelen. 'De eerste positie die ik heb geleerd was 4-3 defensieve einde,' legde hij uit. 'Ik heb aan de linker- en rechterkant van die regeling gespeeld, dus vanzelfsprekend wordt het mijn beste pasvorm beschouwd. Maar in het afgelopen jaar heb ik veel meer in de dekking gedaald en speelde ik tweepunt, dus het maakt niet uit. Wat een team nodig heeft, ben ik bereid om te voorzien. 'Maar laten we n ding duidelijk maken, het team dat Charles opzet, wordt meer dan alleen de perfecte fit op het veld, ze krijgen het volledige pakket.' Als ik Kan nu tegen de fans van mijn toekomstig team praten, ik zou ze zeggen: 'Ze krijgen niet alleen een voetballer, ze krijgen een leider,' zei hij. 'Ik ben bereid om een ​​winkel op te zetten, doe kleine evenementen voor liefdadigheid, en wat er ook nike air max 2017 dames goedkoop nog nodig is om deel te worden van de gemeenschap. Ik begrijp de waarde van mijn positie en waardeer het elke dag. '

Rispondi   Aggiungi sondaggio
Vai a:

© 2006-2019 Trilud S.p.A. - P.I: 13059540156 - Tecnozoom, supplemento alla testata giornalistica NanoPress registrata al Tribunale di Milano n. 314/08

rss